به میزبانی باشگاه سلمان جنوب برگزار شد 

مسابقات فوتبال  گل هندبالی تحت عنوان جام  شهدای کوی ۲۲ بهمن 



نخستین دوره مسابقات گل هندبالی گرامیداشت یادواره شهدای کوی ۲۲بهمن با شناخت تیم های قهرمان به پایان رسيد.
به گزارش صبح ساحل، نخستین  دوره مسابقات گل هندبالی گرامیداشت یادواره شهدای کوی ۲۲بهمن در دو رده سنی بزرگسال و جوانان و  با شرکت ۱۸  تیم به میزبانی باشگاه سلمان جنوب برگزار شد و با معرفی تیم های قهرمان به کار خودش پایان داد. 
در مسابقات جوان ۸ تیم در دو گروه با هم به رقابت پرداختند . در گروه اول تیم های سلمان جنوب، شهدای بیکا رودان ، سید کامل و صبا نوین ودر گروه دوم تیم های شهید عبدالهی، پرسپولیس، یادآورغدیر و ابرار زیبا شهر با هم بازی کردند که در پایان دو تیم سلمان جنوب و تیم شهید عبدالهی به فینال راه یافتند و در بازی فینال تیم جوانان سلمان جنوب با نتیجه پنج بر یک تیم شهید عبدالهی را برد و قهرمان شد. شایان اکبری و سعید شرفی هرکدام دو گل وامیر باوقار یک گل برای  سلمان جنوب و سجاد تقی خانی هم یک گل برای تیم شهید عبدالهی در بازی فینال به ثمر رساندند. 
در مسابقات بزرگسالان که ده تیم شرکت داشتند در گروه اول تیم های سلمان جنوب ، ستاره، هدف هرمز ، اداره بنادر و شهید عبدالهی و در گروه دوم تیم های ششصد دستگاه،  ستاره سرخ،صنایع فولاد، یاران جوان و اتحاد با هم به رقابت پرداختند.  در پایان مسابقات بزرگسالان‌ دو تیم اداره بندر و ستاره به فینال راه یافتند که در پایان تیم اداره بنادر سه بریک و با گل های عارف محمدی، ایمان سازور و محمدزاهدی به پیروزی رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد. 
در پایان این مسابقات که سعید نورالدینی مسوول برگزاری آن بود در رده سنی جوانان تیم پرسپولیس جام  اخلاق گرفت و در رده بزرگسالان این جام به تیم اداره بنادر رسید.  فنی ترین بازیکن جوانان علی جویی از سلمان جنوب  و فنی ترین بازیکن بزرگسال هم عباس مدارایی از تیم اداره بنادر انتخاب شد. 
بهترین تماشاگر این دوره از مسابقات مهدی صفایی معرفی شد و قضاوت بازی های فینال را رضا   نورالدینی، امیرخدمتکاری و غلام رضا حسینی بر عهده داشتند. از نکات خیلی خوب این مسابقات اهدا جایزه به بهترین بازیکن در پایان هر  بازی بود. همچنین زمین چمن محل برگزاری مسابقات قبل از شروع رقابت ها با همکاری امین رئیسی مسوول اداره  ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس و مهدی مسیحی مسوول دفتر فنی  اداره کل ورزش و جوانان بازسازی شد. 
بازیکنان تیم سلمان جنوب را علی جوئی ،امیرحسین حسینی، امیر رضا حسینی، سعیدشرفی، سیدحسین حسینی نسب، سیدمبین موسوی، امیر باوقار، شایان اکبری
، اشکان محترم پناه، شایان کشاورز، مهدی باوقار، مجتبی دیده دار، عدنان حسینی، حمیدرضا چشم براه، مهدی میرانی، امیرحسین اهوخش، مهدی زرنگاری، عبدالرحیم قدسی نژاد ، سامان حاتمی، مهدی مبارکی، صادق باوقار
و سیدمبین موسوی تشکیل می دادند. مربی سعید نورالدینی، سرپرست عقیل باوقار و تدارکات این تیم غلام رضا حسینی بود. 
برای تیم اداره بنادر هم عباس مدارایی، ایمان سازوار، محمد اسفندیاری، عارف محمدی، میلاد مرادپور، حبیب محمد زاده، علی بیگی پور، محمد زاهدی، علی قاسمی
، بهنام جعفری، محمد اسلامی، علی میر مالی
با هدایت رضا خواجویی و سرپرستی شهرام امینی زاده بازی کردند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها